1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti spoločnosti EU-TECH
SLOVAK IA, s.r.o., so sídlom Kutnohorská 2111/1, 075 01 Trebišov IČO:55148131,
DIČ:2121887581, IČ DPH:SK 2121887581 zapísanú v Obchodnom registri Mestského súdu
Košice, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 55866/V tel +421 948 227 819, e-mail: info @eu-tech .sk
(ďalej aj ako “dodávateľ ”) a odberateľa.
Dodávateľ je prevádzkovateľ webovej stránky www .eu-tech .sk
Odberateľom je fyzická alebo právnická osoba, ktorá si objedná služby od dodávateľa .
Potvrdením objednávky dáva odberateľ súhlas s týmito obchodnými podmienkami.
Orgán dozoru:
Inšpektorát SOI pre Košický kraj
Vrátna 3, P. O. BOX A-35, 040 65 Košice 1
Odbor výkonu dohľadu
tel. č. 055/729 07 05, 055/622 76 55
2. CENOVÁ PONUKA
2.1. Dodávateľ najneskôr do 48 hodín overí dopyt, dohodne termín obhliadky na stanovenie
cenovej ponuky a oznámi možný termín zahájenia prác ako aj predpokladané ukončenie a spôsob
úhrady. Na stanovenie konečnej ceny (vrátane materiálu a práce) pre dopyt má dodávateľ
maximálne 48hodín.
3. OBJEDNÁVKA
Odberateľ objednáva služby prostredníctvom e-mailu, telefonicky alebo osobne v sídle spoločnosti
resp. na vopred dohodnutom mieste .
Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú a je v súlade s dotknutými zákonmi.
3.1. Pri každej objednávke musí odberateľ uviesť meno a priezvisko, dodaciu a fakturačnú adresu,
telefónne číslo, e-mail; fyzická a právnická osoba podnikateľ aj IČO, DIČ, IČ DPH, názov služby,
počet kusov ( v odôvodnených prípadoch) .
Tieto údaje budú v zmysle Zákona o ochrane osobných údajov použité iba v rámci obchodného
vzťahu medzi dodávateľom a odberateľom a nebudú poskytnuté tretej osobe. Výnimkou môže byť
prípad ak sa jedná o výrobu produktu, ktorú si odberateľ želá doručiť. V tomto prípade ešte tieto
údaje budú poskytnuté aj pre osoby zabezpečujúcu prepravu tovaru.
3.2. Po doručení objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme dodávateľa a vtedy
zároveň vzniká obchodný vzťah medzi dodávateľom a odberateľom.
3.3. Odsúhlasením objednávky odberateľ záväzne potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito
obchodnými podmienkami, a že s nimi súhlasía taktiež akceptuje všetky ustanovenia obchodných
podmienok v znení platnom v deň odsúhlasenia tejto objednávky, taktiež i platnú cenu objednanej
služby.
Vlastnícke právo k materiálu použitého pre realizáciu odberateľovej zákazky prechádza na
odberateľa jeho zaplatením .
4. DODACIE PODMIENKY
4.1. Dodacie lehoty ( ak ide o tovar vyžadujúcu doručenie) sú pre rôzne druhy tovaru rôzne. Termín
dodávky alebo odberu tovaru bude vždy oznámený odberateľovi pri overovaní objednávky
5. CENA, PLATOBNÉ PODMIENKY A PREPRAVNÉ
5.1. Cena služieb je uvedená na cenníku, ktorý sa nachádza v sídle dodávateľa. Ceny môžu
podliehať zmenám. Dodávateľ si vyhradzuje právo zmeny cien v nadväznosti na zmeny cien
výrobcov a dovozcov. Platná cena tovaru bude vždy oznámená pri overovaní objednávky.
5.2. Odberateľ uhrádza platbu (v hotovosti, prevodom na účet dodávateľa).
5. PREBRANIE TOVARU
5.1. Ak ide o tovar podliehajúci doručeniu odberateľ sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom
termíne na adrese uvedenej na objednávke.
5.2. Pri preberaní tovaru je odberateľ povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť
zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, kupujúci je povinný bez prevzatia
zásielky ihneď kontaktovať dodávateľa a so zasielateľskou spoločnosťou spísať Zápis o škode na
zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie tovaru nebudú
akceptované.
5.4. Dodávateľ je oprávnený požadovať splnenie záväzkov, najmä uhradenie ceny za tovar a to bez
ohľadu na to, že vlastníctvo k tovaru ešte neprešlo na odberateľa.
5.5. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na odberateľa momentom prevzatia odberateľom
alebo jeho splnomocnencom.
6.1. Konkrétne záručné a servisné podmienky sú uvedené v príslušných záručných listoch
vybraných tovarov, ktoré odberateľ obdrží pri kúpe tovaru. To isté platí aj pre materiál, ktorý je u
odberateľa namontovaný.
6.2. Vo všeobecnosti, pokiaľ v záručných listoch nie je uvedené inak, je záručná doba pre plnenie
spotrebiteľských zmlúv stanovená na minimálne 24 mesiacov. Odberateľom je v tomto prípade
osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti.
Reklamovať je možné len tovar zakúpený a zaplatený u dodávateľa.
6.3. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku,
prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach, neodbornou montážou, nedodržaním
príslušných noriem zo strany odberateľa alebo osoby, ktorá kupujúcemu montáž vykonávala, alebo
ak bol prevedený zásah do výrobku inou než oprávnenou osobou. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby
spôsobené živelnou pohromou a nesprávnym zaobchádzaním.
6.4. V prípade uplatňovania reklamácie sa odporúča odberateľovi telefonicky oznámiť
dodávateľovi, že daný tovar vykazuje chybu a akým spôsobom sa prejavila. Na základe týchto
informácií sa odporučí odberateľovi ďalší postup pri vybavovaní reklamácie.
7. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
7.1. Dodávateľ si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny dodávateľ kontaktuje odberateľa.
Odberateľ má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať.
7.2. Odberateľ prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil s týmito
všeobecnými obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.
7.3. Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, dodávateľ nezodpovedá odberateľovi za ušlý zisk,
stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia
zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom.
7.4. Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom
splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi dodávateľom a
odberateľom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré
ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne,
platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú
nedotknuté.
7.5. Práva odberateľa (spotrebiteľa) vo vzťahu k dodávateľovi vyplývajúce zo zákona o ochrane
spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. v znení neskorších zmien a predpisov zostávajú týmito podmienkami
nedotknuté.
Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia
týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.
7.6. Dodávateľ a odberateľ sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú,
(vrátane ručne vypísanej objednávky), elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom
elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.
7.7. Všetky osobné údaje poskytnuté odberateľom v rámci objednávky sú zhromažďované,
spracovávané a uchovávané v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Odoslaním objednávky, resp. uzatvorením kúpnej zmluvy, dáva odberateľ v súlade so zák. č.
18/2018 Z.z. súhlas dodávateľovi so spracovaním, zhromažďovaním a uchovávaním jeho osobných
údajov pre účely uzavretia kúpnej zmluvy, vybavenia objednávok a súvisiacej komunikácie s
odberateľom.
Odberateľ má právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu, vrátane ďalších
zákonných práv k týmto údajom.
7.8. Dodávateľ neposkytuje, nezverejňuje a nesprístupňuje osobné údaje kupujúcich žiadnej ďalšej
osobe, s výnimkou: spoločností zabezpečujúcich prepravu tovaru, ktorým sú osobné údaje
odberateľa odovzdávané v minimálnom rozsahu potrebnom na účely doručenia tovaru.
7.9. Súhlas so spracovaním osobných údajov a zasielaním obchodných informácií je udelený na
dobu neurčitú a je možné ho kedykoľvek zdarma odvolať výslovným a určitým prejavom v
písomnej forme adresovanej dodávateľovi, a to poštou, telefonicky alebo elektronicky na e-mail
info@eu-tech.sk.
7.10. Odberateľ má právo obrátiť sa na dodávateľa so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so
spôsobom, ktorým dodávateľ vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že dodávateľ porušil
jeho práva.
Created by: Wisible